We realiseren onze droom
myBrand Conclusion is ontstaan uit de droom om gestalte te geven aan een SAP-dienstverlener waar wij zelf klant zouden willen zijn. Dit heeft zich vertaald in onze missie: het zijn van de door klanten als best gewaardeerde dienstverlener. We realiseren deze droom door lange termijn relaties aan te gaan met zowel klanten als medewerkers en door het bieden van een daadwerkelijk geïntegreerde SAP-dienstverlening met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. De visie van myBrand Conclusion op SAP dienstverlening is vooruit denken in solide en waar mogelijk innovatieve oplossingen en anticiperen op potentiële risicosituaties.
Binnen myBrand Conclusion investeren we volop in innovatie. Dit doen wij in het belang van onze klanten en de ontwikkeling van hun bedrijfsprocessen, maar ook in het belang van de inzetbaarheid van onze consultants. Stilstand in deze dynamische wereld leidt immers zo maar tot achteruitgang. Het welbekende pace layer model van Gartner vormt de basis voor onze strategie en biedt daarmee houvast om aan de ene kant die super betrouwbare beheerpartij te zijn en te blijven, en aan de andere kant te innoveren op de vlakken waar standaard SAP niet voldoende uitkomst biedt. We ontwikkelen dan ook continu op het gebied van SAP, OutSystems, maar ook rondom thema’s zoals businesstransformatie, integratie, architectuur en security.
S/4HANA is een onderwerp waarin myBrand Conclusion veel investeert. Dat doen wij met kennis en ervaring bij collega’s, maar ook in events voor het kweken van awareness bij klanten en uiteraard de projecten, zowel met implementaties als S/4HANA migraties. Het nemen van verantwoordelijkheid op dit vlak, en daarmee vooruitstrevend zijn in het vakgebied, staat centraal.
Wij hebben er bewust voor gekozen om op het domein strategie en innovatie een directeur aan te stellen die verantwoordelijk is voor het ontsluiten van relevante innovaties voor onze klanten, en deze proactief te vertalen in concrete proposities en kennisontwikkelingsinitiatieven.
Consultant of the Future
Tijden veranderen, bedrijven veranderen en softwareoplossingen veranderen. Consultants veranderen mee.
Meer informatie