Persoonlijke ontwikkeling
myBrand Conclusion werkt primair met ervaren, zelfsturende professionals; kennis en ervaring zijn uitstekend op orde en door een actief opleidingsbeleid worden deze courant gehouden. De myBranders maken echter het verschil in klantbeleving doordat zij consequent acteren vanuit onze missie, met “Taking responsibility” als onderliggend credo.
Ontdek onze organisatie en check of jij past bij ons!
Je past …
Als je wilt bijdragen aan de ambitie van onze klanten!
Een eerste kennismaking met de klant begint altijd met het verkennen van dromen en ambities. Pas als we helder hebben hoe de ideale bestemming eruitziet, praten we verder over technologie. Juist doordat we de dromen van onze klanten goed kennen, voelen we ons extra betrokken bij het eindresultaat. We weten immers wat ervan af hangt.
Als je wilt gaan voor een tevreden klant die jou waardeert!
Tevredenheid nemen wij heel serieus. Wij meten ieder kwartaal hoe tevreden onze klanten zijn, maar ook of jij tevreden bent. Scoren we lager dan een acht (op een schaal van 1-10), dan maken we direct een plan van aanpak gericht op het herstellen van de tevredenheid.
Als je snel wilt ontwikkelen!
Je wilt graag toegang tot de laatste kennis en dit kan bij myBrand. Ons strategie & innovatie team is 100 procent toegewijd om de SAP-roadmap te vertalen naar de situatie van de klant en wat jij hiervoor nodig hebt. Ook werken wij met kennisteams waar iedere myBrander aan bijdraagt. Of het nu gaat om integratie, business intelligence, rapid application development of de meer traditionele SAP modules – alle domeinen zijn afgedekt.
Als je de beste oplossing voor jouw klant wilt vinden!
Wij garanderen onze klanten de best passende oplossing, ook als blijkt dat deze niet door ons geleverd kan worden. Juist doordat wij langdurige klantrelaties hebben, zijn wij in staat om de klantprocessen en ambities te doorgronden. Op basis daarvan geef je advies over de beste oplossing. Je durft ‘nee’ te verkopen, of gaat op zoek naar expertise vanuit het Conclusion ecosysteem. Kortom: alles wat nodig is om voor onze klant de beste oplossing te realiseren.
Als de klant voor jou prioriteit heeft!
De klant is onze prioriteit. Samen met collega’s lossen we eerst problemen op, ook al is dat niet in het contract opgenomen. Daarbij is iedere klant even belangrijk, we maken in dit opzicht geen onderscheid. Je voelt je een partner van de klant en deze ervaart dat ook. Dit betekent voor ons ook dat myBrand voor iedereen toegankelijk is op ieder niveau. Wil jij de directeur spreken? Dan kan dat, altijd.
Onze recruiter
Maak kennis met Ankie
Bij myBrand Conclusion zijn we voortdurend op zoek naar talent en benieuwd naar je verhaal. Je mag mij altijd een berichtje sturen.